Forum F1 Menadżer Strona Główna

F1 Menadżer

 

REGULAMIN

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F1 Menadżer Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marasek
Administrator



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:06, 18 Mar 2007    Temat postu: REGULAMIN

REGULAMIN NA SEZON nr. 1

1. Informacje ogólne

a) Udział w zabawie jest bezpłatny
b) W grze bierze udział 11 menadżerów (czyt. zespołów)
c) Wszystkie zawody oficjalne są rozgrywane za pomocą programu "Speedway Meeting".
d) Uczestników obowiązuje pełna kultura w zakresie wypowiedzi na forum

2. Sezon

a) Każdy zespół, aby mógł wystąpić w Grand Prix i przygotowaniach do sezonu powinien posiadać 2 kierowców wyścigowych. Pozostali to kierowcy testowi. Maksymalna ilość zawodników w zepsoel wynosi 4.
b) Testy oraz nowe technologie:
- Przed sezonowe testy odbywają się, aby każdy zespół mógł sprawdzić wytrzymałość bolidu. W każdym z ośmiu rund testowych zawodnik może tostować tylko i wyłącznie jedną część. Aby przetestować je należy wydać 6-kroć jednej gwiazdki( w tym samochód testera). Najlepiej by do tego zadania pasował kierowca testowy, który nie raci umiejętności za przygotowanie do sezonu w przeciwieństwie do zawodnika wyścigowego. Traci on 0,1 umijętności za każdą przejechaną rundę testową. Technologie są ściśle związane z bolidem. Efektyność pracy bolidu jest określana za pomocą "gwiazdek", które można polepszać w 3 działach: aerodynamika, opony i silnik. Każda kwota pieniędzy wydana na polepszenie komponentów jest określona w dziale "Technologie". W pełni zaawansowany technicznie samochód daje 2 punkty umijętności.
c) Cały sezon Formuły 1 składa się z 17 rund GP i 8 rund testowych (nie są wliczane do klasyfikacji Grand Prix). Punktacja wygląda następująco: 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Za zajęcie odpowiedniego miejsca w klasyfikacji konstruktorów/indywidualnej są przyznawane premie. Podobnie jest za wygranie poszczególnych Grand Prix.

3. Transfery

Pierwsze czego dokonujemy prowadząc własny zespół jest zakontraktowanie kierowców. System obliczania wartości kontraktu przedstawię poniżej:

Kwota za podpis * gwarantowane średnie umiejętności = wartość kontraktu

Po zakontraktowaniu zawodnika zespół może przedłużyć z nim na kolejny sezon o 75% kwoty podpisu (gwarantowane średnie umiejętności pozostają bez zmian). Przedłużyć można tylko z jednym zawodnikiem. Po sezonie zawodnicy wracają na listę transferową. Gdy poprzedni zespół złoży ofertę temu samemu zawodnikowi, któy jeźdźił u nich sezon wcześniej ich wartość kontraktu wzrasta o 10%. Kiedy warunki kontraktu nie zostaną spełnione( średnie umiejętności będą niższe) zawodnik po sezonie przechodzi na listę transferową bez względnie na długość konrtaktu oraz dostaje odszkodowanie wynoszące 50%.


4. Sponsorzy

Stanowią główną część gry. Menadżer powinien wykazać się instynktem i nie doprowadzić zespołu do bankructwa. Im lepszy zespół tym większe wpływy. Dochody od reklamodawców stanowią blisko 95% dochodów zespołu. Po zakontraktowaniu zawodników menadżer w dziale "Sponsorzy" wybiera odpowiednią ofertę dla siebie, która przyniesie mu największe korzyści. Wybór tego samego sponsora przez różne zespoły jest nieograniczony. Nie dopełnienie warunków umowy sponsorkiej doprowadza do jej zerwania i wypłacenia odszkodowania wynoszącego 50% kwoty podpisu.

4. Zawodnicy

To oni doprowadzają swój zespół do triumfu. Umiejętności zawodnika są w skali 0-5, ale to nie wszystko. Sumę umiejętności z jaką zawodnik przystępuje do wyścigu ustalają:
Umiejętności zawodnika (0-5), jakość bolidu (0-2), Przygotowanie do sezonu (0-1), Zgranie Pit-Stopu (0-1) oraz w rakcie weekendu Trening i kwalifikacje.

5. Formuła Grand Prix

Weekend Grand Prix dzieli się na 3 fazy: 2 treningi, kwalifikacje i wyścig. Podczas treningu zawodnicy testują różne mieszanki opon, ustawienia bolidu i o czas. Najlepsi są nagradzani dodatkowymi umiejętnościami na wyścig (tylko!). Kwalifikacje dzielą się na 3 etapy, w których odpada po kolei 6 zawodników. Po ostatniej rundzie zawodnicy zgłaszają ile nalewają paliwa do baku i jaką zastosują taktykę (na PW lub GG). Odpowiednie zajęcie miejsca w kwalifikacjach przydziela dodatkowe umiejętności.
Wyścig jest podzielony na 4 etapy. Każdy z nich odejmuje z baku 20 litrów paliwa (wyjątkiem jest każda 1 gwiazdka mniej w jakości silanika = 2 l więcej spala) . Maksymalna pojemność zbiornika paliwa wynosi 50. Każdy litr mniej zatankowany jest wart dodatkowo 0,01 umiejętności.

6. Nagrody

Zespół po zajeciu pewnego miejsca jst nagradzony odpowiednią ilością gotówki. Za GP:
1 msc = 250 tyś, 2 msc = 200 tyś, 3 msc = 180 tyś, 4 msc = 150 tyś, 5 msc = 120 tyś, 6 msc = 100tyś, 7 msc = 80tyś, 8 msc = 50tyś.
Za końcową klasyfikację konstruktorów/indywidualną:
1 msc = 2,5 mln, 2 msc = 2 mln, 3 msc = 1,8 mln, 4 msc = 1,5 mln, 5 msc = 1,2 mln, 6 msc = 1mln, 7 msc = 0,8 mln, 8 msc = 0,5 mln.
Za miejsca na treningu (+ umiejętności):
1 msc = 0,2, 2 msc = 0,15, 3 msc = 0,12, 4 msc = 0,08, 5 msc = 0,05.
Za miejsca w kwalifikacjach (+ umiejętności):
1 msc = 1,0, 2 msc = 0,95, 3 msc = 0,9 itd.
Za wygranie GP (forma): + 0,1 umiejętności (tylko do następnego GP). Maksymalnie dodana forma może wynieść + 0,5.
Za zdobycie pkt: + 0,05
Za dojechanie do mety: + 0,01
Za każdy weekend w GP: - 0,01
Za końcowe miejsce w klasyfikacji indywidualnej:
1 msc = 0,25, 2 msc = 0,2, 3 msc = 0,15, 4 msc = 0,1, 5 msc = 0,05.
Debiutanci: + 0,01 za weekend w GP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum F1 Menadżer Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin